Hakeminen

Elias-koulun haku on auki ympäri vuoden. Hae kouluun silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Kouluun tutustuminen ja paikan päällä vieraileminen on mahdollista. Esittelemme mielellämme ihanan koulumme, kerromme lisää opetusfilosofiastamme ja vastaamme askarruttaviin kysymyksiin.

Hakemiseen liittyvissä asioissa voit olla myös yhteydessä 045 77333 862 tai toimisto@eliaskoulu.fi.

Haku ensimmäiselle luokalle

Voit ilmoittaa lapsesi Elias-koulun tulevalle 1. luokalle täyttämällä hakulomakkeen tai ottamalla yhteyttä koulun toimistoon, puh. 045 77333 862 tai toimisto@eliaskoulu.fi

Oppilaat otetaan 1. luokalle ilmoittautumisikäjärjestyksessä. Tapaamme kaikki lapset huoltajineen keväällä ennen koulun alkua.

Hakulomake

Hakeminen luokille 1–8

Otamme uusia oppilaita myös perusasteen luokille 1-8, jos luokilla on tilaa. Vapaita oppilaspaikkoja voi tiedustella toimistosta, puh. 045 77333 862 tai toimisto@eliaskoulu.fi

Voit myös hakea koulupaikkaa suoraan täyttämällä vain hakulomakkeen. Kun olemme saaneet hakemuksen, otamme yhteyttä ja sovimme ajan tapaamiselle.

Hakulomake

Hakeminen